TrackMe har lavet GPS Tracking løsninger i 20 år, hvor digitaliseringen har været i rivende udvikling hos vore kunder. Derfor opstår der også behov for at systemerne kan snakke sammen.
Vi har i samarbejde med vore kunder, udarbejdet løsninger til integration, så du også kan drage fordel af de automatiske registreringer fra dine GPS-trackere i de andre systemer du i forvejen bruger.
Mange bruger det f.eks. til næsten helt automatisk at lave meget præcise og veldokumenterede fakturaer til dine kunder direkte i deres økonomisystem.
e-Regnskab er et dansk udviklet økonomisystem, som helt erstatter kontorpersonale i mange mindre virksomheder. Med integration mellem TrackMe og e-Regnskab bliver fakturering af kørsel gjort nemt.
Du kan også få oplysninger om hvornår dine entreprenør-maskiner har været benyttet direkte i e-Regnskab.
Ordrestyring er et af de mest benyttede sagsstyringssystemer i det danske erhvervsliv.
Med integration mellem TrackMe og ordrestyring bliver dine køreture automatisk overført til ordrestyring.
Zenegy er et moderne løn- og HR system.
Med integration mellem zenegy og TrackMe lettes administrationen af medarbejdernes kørsel.
Danmarks bedste priser på totalløsninger af GPS-overvågning og forsikringsgodkendt sporing.
Abonnementer, hvor alt er inkluderet - ingen ekstra ydelser eller overraskelser.
Fruebjergvej 3
2100 København Ø
Danmark
CVR 38610082
Åbningstider:
Mandag - fredag kl. 8.30 - 16.00
TrackMe lancerer nu værktøjsstyring. Enhver virksomhed med meget værktøj kan spare tid, besvær og penge med et effektivt værktøj til at holde styr på firmaets værktøj og andet materiel. Med TrackMe Tools, kan værktøjsstyring kombineres med GPS-sporing for endnu flere fordele.