Handelsbetingelser

  1. Definitioner:
    Aftalens parter
    “Køber” anvendes om den fysiske person og/eller firma, som hovedsagelig handler uden for sit erhverv, og som ved afgivelse af en bestilling til TrackMe afgiver et tilbud om køb og levering af bestemte varer.
    TrackMe anvendes i det følgende både om den fysiske eller juridiske person, som ved ordrebekræftelse accepterer Købers bestilling og sælger de bestilte varer, og om den hjemmeside hvorfra varer præsenteres og evt. bestilles. Vare kan også bestilles direkte ved at kontakte TrackMe på telefon 70 701 710 eller på mail, info@trackme.dk

  2. Produktinformation:
    TrackMe oplyser varens væsentlige egenskaber, for yderligere oplysninger eller spørgsmål til eksisterende oplysninger kan der sendes en mail til TrackMe via info@trackme.dk

  3. Køb hos TrackMe:
    Der er ikke indgået en bindende købsaftale før der forligger en ordrebekræftelse og/ eller en faktura. Der tages forbehold for prisændringer/fejl som følge af trykfejl, afgift og valuta ændringer, udsolgte varer m.m.

  4. Priser:
    Alle priserne er dagspriser og gældende på bestillingsdagen. Der kan derfor forekomme prisændringer.
    Alle angivne priser er eksklusive 25% moms.

  5. Bestilling:
    Kan fortages på følgende 3 måder

    a. Ring direkte til TrackMe på telefon 70 701 710 og afgiv din bestilling
    b. Send en mail på din bestilling til info@trackme.dk
    c. Køb direkte i vores webshop på trackme.dk

    Præsentation af varer sammen med en pris hos TrackMe er ikke et bindende tilbud, men blot en opfordring til at gøre tilbud.
    Købers bestilling af varer fra TrackMe udgør ikke en bindende accept, men derimod et bindende tilbud til TrackMe om at købe varen på de oplyste vilkår.
    En bindende aftale mellem Køber og TrackMe er først indgået, når TrackMe ved en ordrebekræftelse og / eller en faktura accepterer det af Køber afgivne tilbud.

  6. Kunde hos TrackMe
    Som kunde hos TrackMe giver du automatisk samtykke til, at TrackMe må benytter dine person oplysninger, som du har oplyst til os, til at oprette en sporingskonto hos TrackMe til dig som kunde. Denne sporingskonto benyttes til at servicere, supporterer, ajourføre dine oplysninger og aftale hos os. Vores service indebærer bla. At vi kan sende dig alarm mails, såfremt der sker ændringer med din sporringsenhed, kontakte dig via vores alarmcentral, sende dig nyhedsmails mv. (nyhedsmail kan du altid fravælge hvis du måtte ønske dette). Vores support indebær bla. At hvis du kontakter os, så har vi mulighed for at hjælpe dig via dit sporingspanel med det samme.

  7. Reklamation:
    TrackMe yder ifølge købeloven 2 års reklamationsret (1år til BTB) fra fakturadato på fabrikations- og materialefejl (mangler), dog 6 måneder på batterier. Reklamationsretten dækker kun fabrikationsfejl, reparation, udskiftning af dele, forbrugt tid og eller ombytning af produktet. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, væskeskadet, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, fejl montering/installation, montering / genmontering, vold eller uautoriserede indgreb m.m. Vare med nævnte fejl returneres til kunden mod et gebyr på kr. 350,00
    Fakturaen skal fremvises til TrackMe i forbindelse med anvendelse af reklamationsretten.
    Eventuel reklamation over mangler på leverede produkter skal efter Køber har eller burde have opdaget manglen ske til TrackMe inden rimelig tid. Ellers mister Køber sin ret til at påberåbe sig manglen. Køber bedes angive hvori manglen består.

  8. Ansvarsfraskrivelse og garanti:
    Sælger er ikke erstatningsansvarlig for direkte eller indirekte tab som følge af at de bestilte varer kommer for sent frem til Køber, eller de bestilte varer lider af mangler, når forsinkelsen eller manglerne skyldes Køber handling eller undladelse eller forhold som ligger uden for TrackMe ‘s kontrol, fx krig, oprør, uroligheder, brand, indgreb fra staten, beslaglæggelse, valutarestriktioner, arbejdskonflikter af enhver art, herunder strejke og lockout, fragtfirmaer, it-nedbrud eller lignende.

  9. Returret /Fortrydelsesret:
    Meddeler Kunden TrackMe, at Kunden har fortrudt sit køb inden 14 dage efter levering, tilbagebetaler TrackMe det modtagne beløb. Benyttes returretten, skal TrackMe først informeres før varen sendes retur til TrackMe ‘s adresse. TrackMe modtager kun vare retur ved forudgående aftale.
    Varer skal tilbagesendes i original emballage og i samme stand som da de blev modtaget. Varen må ikke bære præg af at have været brugt. Køber betaler selv for fragtomkostningerne der er relateret til returnering af de købte vare. Vare som returneres UFRANCO eller på efterkrav, nægtes modtagelse. Du bør sende varen forsvarligt emballeret – sammen med en kopi af fakturaen og skriv venligst tydeligt at du ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten og at du derfor ønsker af få tilbagebetalt varens pris. Indeholder varen SIM kort refunderes dette ikke da der er tale om en brudt vare. Er kunden allerede blevet oprettet og tildelt mobilabonnement i TrackMe´s system, samt har modtaget adgangskoder til sin sporingskonto inden kunden meddeler / gør brug af sin fortrydelsesret, så reduceres det refunderede beløb med kr. 350,00 + moms.

  10. Opsigelse:
    Ved køb af et TrackMe produkt er der tilknyttet en abonnementsaftale, læs mere om denne på dette link: https://app.trackme.dk/basis-betingelser
    a. Der faktureres for løbende 12 måneder af gangen. I denne periode er abonnementet uopsigeligt.
    b. Abonnementet kan opsiges af begge parter med 1 måneds varsel til en abonnements periodes udløb.
    c. En opsigelse er kun gældende såfremt den er modtaget skriftlig.
    d. Modtages der ingen opsigelse skriftligt , forsætter abonnementet for yderligere 12 måneder.
  11. Forbehold for ændringer:
    TrackMe forbeholder sig ret til at ændre og opdatere de regler og betingelser, der pt er gældende Det er derfor vigtigt, at du løbende holder dig orienteret om der er sket ændringer.

  12. Leveringstider:
    Med mindre andet er angivet for den enkelte vare er forventet leveringstid 1 til 5 dage.

  13. Misbrug:
    Misbrug af TrackMe medfører til politianmeldelse.

UDFYLD FORMULAREN

Så ringer vi dig op

Få overblik over

vores løsninger


Flytbar tracker
(batteri-monteret)

TrackMe TM12. Kompatibel med elektronisk kørebog og/eller flådestyring.

Flytbar tracker
(OBD-stik)

TrackMe TM14. Kompatibel med elektronisk kørebog og/eller flådestyring.

Fastmonteret
tracker

TrackMe TM16. Fastmonteret GPS-tracker, der tilsluttes bilens ledningsnet.

Forsikringsgodkendt
tracker

TrackMe TM21. Fastmonteret totalløsning til Danmarks billigste pris.


Fuldt overblik med

flådestyring

Flådestyring der giver overblik, spar tid og penge og gør det nemt for dig og dine medarbejdere allerede fra første dag.

Forsikringsgodkendt

GPS-tracker

Stiller forsikringsselskabet krav om en GPS-tracker i bilen? Eller ønsker du at sikre din bil mod tyveri? Så har TrackMe Danmarks billigste forsikringsgodkendte totalløsning.